A hole on the toilet wall: Lady Northumberland - 2

Sayfalar

oh my çok çılgın!

14 Mart 2009 Cumartesi

Lady Northumberland - 2

Havalar açmaya başladı,
ama ne var ki ilk düşen çiyle birlikte gelen neşem
çok da uzun süre devam etmedi..
Biricik kuzenim,
kraliçenin gözdesi Lady Calanthe'den aldığım mektuptan sonra,
her sabah kısrağımla çıktığım uzun gezilerden bile keyif alamaz oldum.
Söylediklerine göre büyük bir bağlılıkla sevdiğim biricik lordum
kraliçenin nedimelerinden bir yeniyetmeyle herkesin gözü önünde flörtleşmeye başlamış..
İnsanların ne dediğini umursamadan,
adımıza sürdüğü lekeyi umursamadan peşinde koştuğu taze,
Latinceyi bile akıcı okuyup yazamıyormuş..
Ah Tanrım!
Günlerdir,
biricik lordumun yaveri mektubu ilettiği günden beri,
sunağın önünde diz çöküp Tanrı'ya dua ediyorum,
biricik lordumu bana,
gerçekten ait ve sahip olduğu kadına,
gerçek yuvasına geri göndermesi için yalvarıyorum..

0 küçük şişe sallanıyor: