A hole on the toilet wall: Lady Northumberland -3

Sayfalar

oh my çok çılgın!

19 Mart 2009 Perşembe

Lady Northumberland -3

Yüce İsa aşkına,
günlerce döktüğüm gözyaşlarının ardından
dualarım kabul oldu,
biricik Lordum yaptığı hatanın farkına vardı..
Tanrı huzurundaki karısının,
benim kıymetimi,
ona olan bağlılığımı,
tüm kalbimle ve ruhumla ona ait olduğumu,
teslimiyetimi farketti
ve tabii hiç bir yosmanın benim yerimi tutamayacağını da..
Dün şafak söktükten hemen sonra gelen yaveri Lordumun bir kaç gün içinde benimle görüşmek için buraya geleceğini iletti ve biricik sevgilimin kendi elleriyle yazmış olduğu,
ailemizin mührüyle damgalanmış mektubu verdi.
Mektubu açmak için gecikmeden odama gittim,
yalnız olduğumdan emin olmak,
bu en mahrem anı yalnız başıma yaşamak istedim.
her satırı, her kelimeyi tekrar tekrar okudum,
her sevgi ve bağlılık ifadesini,
her özlem dolu sözcüğü,
tekrar tekrar tekrar..
Okudukça, adeta sevgi sözcüklerini kulağıma fısıldıyormuş gibi ensemde hissettim sıcaklığını..
Tekrar benimdi,
hep benim olmuştu,
ve çok yakında biribirini hala ilk günkü kadar çok ve tutkuyla seven iki aşık tekrar bir araya gelecektik.
Hemen Lordumun Fransa'dan gelirken getirdiği ateş kırmızısı kadifenin çıkarılmasını emrettim hizmetçi kızlara..
Çok az zaman ve yapılacak çok iş vardı.

0 küçük şişe sallanıyor: