A hole on the toilet wall: silgi

Sayfalar

oh my çok çılgın!

24 Mart 2009 Salı

silgi

geçen hafta sanırım dersane kantininde silgimi kaloriferin arasına düşürüp, alamamam üstüne yaşadığım üzüntüyü takiben didi'nin "al benim silgimi var benim evde" diye verdiği, ve daha sonrasında gidip kendime başka bi silgi alıp, geri kendisini didi'ye iade etmem normal sayılıcakken bunların hiçbirini yapmayıp, ve hatta bırak yapmayı bunların hiçbirini yapmaya yeltenmeyip, arsız gibi kullanmaya devam ettiğim silgi gün itibariyle artık yok.. bil istedim.. kaybettim ben onu da..

3 küçük şişe sallanıyor:

Adsız dedi ki...

masanın üstünde unutmuşsun. bende.

Büşra Mutlu dedi ki...

ifadesiz yazma sevinicem sevinemedim senin yüzünden, noktalı noktalı gerildiğimi biiyosun bebeyim şunun sonuna "xD" koysan ölür müsün yahu xD

Adsız dedi ki...

hahaha xD