A hole on the toilet wall: Sorunlu - 1

Sayfalar

oh my çok çılgın!

30 Mart 2009 Pazartesi

Sorunlu - 1

darmadağın odamda tek başıma oturuyodum,
şaşkınlıktan başka bişey yapabilicek durumda değildim çünkü..
her yer her yerdeydi..
ama asıl sorun bu değildi,
asıl sorunu yaklaşık 500 metrelik yarıçap dahilinde benden başka canlı kalmamış olması olarak özetleyebilirdik..
buna ailem de dahildi..
üvey babam ve annemle biricik aşklarının meyveleri üçüzleri pek dert etmedim
ama annem iyi kadındı..
açıkçası ağlar gibi bile oldum
sonuçta yıllardır yüzyüze bakıyoruz tabi bu kadar duygusallığı çok görmemek gerekir..
ama beni asıl şaşırtan ve şoka sokan kayıplarım değil,
miniğimin artık miniğim olmadığı gerçeğiydi,
ve artık yatağımın altında da değildi..
onu bulmak zorundaydım.
hayır bunun hollywoodvari bi "insanlar risk altında onları kurtarmalıyız"la hiç alakası yoktu,
en nihayetinde bu finalinde ateşli öpüşme sahnesi olan bi hollywood filmi değildi,
ortalarda yakışıklı yardımcı oyuncum yoktu ve insanları zerre umursamıyodum..
tek umursadığım artık eskisi kadar minik olmayan miniğimdi..
annesinden uzakta napıyodu acaba?

4 küçük şişe sallanıyor:

BnYmN dedi ki...

N'oluyo be =§
(bushu blogu okurlarına yeni sayılabilcek katılan biri olduğumdan mı anlayamadm acaba =))

Büşra Mutlu dedi ki...

hiiç lady northumberland'e kardeş geldi..
yeni karakterim "sorunlu".. xD

BnYmN dedi ki...

Hayırlısı o zaman iy'ki doğdu =)

Büşra Mutlu dedi ki...

xD