A hole on the toilet wall: we are illusions all this pain is eternal

Sayfalar

oh my çok çılgın!

7 Mart 2009 Cumartesi

we are illusions all this pain is eternal

ikilemde kaldım çok fena..
şimdi yarın türkiye geneli yds var dolayısıyla en azından üç beş kelime bakmam lazım ne var ne yok hatırlama babında ne var ki şu an hiç o havada değilim canım kitap okumak istiyo heyecanlı bi yerde bıraktım çünkü en son ama biliyorum ki eğer elime alırsam kitap okuma şevkim ders çalışmama isteğimin de etkisiyle inanılmaz boyutlara ulaşıcak, kendimi durduramıycam..


aa bi de aklıma gelmişken bugün dersanede gördüm ayşe özyılmazel şarkıcı olmuş sanırım.. aptal bi şarkı sesi filan da bi şeye benzemiyo zaten ama konu o değil.. şarkının bi kısmı böyle bi yerindeki bi melodi şebnem ferah'ın eski şarkılarından birinde vardı.. yani ben böyle olduğunu idda ediyorum ama o şarkıyı hatırlayamadım.. bilen duyan gören varsa bi zahmet he kuzum..


ya bi de gitmeden şu dünyada en çok sinir olduğum şeylerden biri de smileylerin tersten yazılması.. yani şöyle ki; =) yazmak yerine (= yazdığı zaman birileri sinirlerim bozuluyo.. adam gibi yazsana ne o öyle uyuz uyuz..

ayrıca başlıktan da anlam filan çıkarmaya çalışma.. öyle değil zaten onun orjinali açıkçası biraz değişiklik yaptım üstünde.

0 küçük şişe sallanıyor: