A hole on the toilet wall: Yüzük Kardeşliği

Sayfalar

oh my çok çılgın!

30 Mart 2009 Pazartesi

Yüzük Kardeşliği

bugün belki de 67534623. kez yüzük kardeşliği izledim..
ama aslında gerçek anlamda ilk defa izledim sayılır,
bundan öncesinde hep birileri tarafından izlettirilmiştim..
aslında olay en başında şöyle..
ben bunu sinemada izlemedim,
ki vizyona girdiğinde 10 yaşında olduğumu ve öyle sinema manyağı bi ailem de olmadığını göz önünde bulundurursak hiç de şaşırılıcak bi durum değil bence..
ondan sonra da ilkini izlemedim diye diğerlerini de izlemedim..
sonra çevremdeki LoTR'ciler ısrarla bana izletmeye kalkılar..
bilirsin bişeyi kendi isteğimle değil de başkası için yapıyosam ne kadar keyifli de olsa ı ıh olmuyo..
velakin öncekilerde sadece ekrana bakmakla yetinmişim..
sonra bugün cidden hür iradem ve isteğimle oturdum izledim,
mutlu oldum,
bi miktar üzüntü de var tabii evde bilgisayar ekranından izlemekle sinema arasındaki farkı biliyorum sonuçta..
yine de olsun, geç olsun güç olmasın diyorum..
8 yıl arayla da olsa ben de artık bi Lord Of The Rings sever oldum xD


LoTR diyince kuzenceğizim canan abla geldi aklıma.. ne zamandır görmüyorum kendisini, çok özledim yahu..

0 küçük şişe sallanıyor: