A hole on the toilet wall: agyness deyn - jamie burke

Sayfalar

oh my çok çılgın!

13 Nisan 2009 Pazartesi

agyness deyn - jamie burke


yıllar yılı, ya da o kadar olmamıştır tabi ama baya uzun süredir düşünüp duruyorum bu kızın işi ne diye..
şayet nerde bi parti varsa kendisi orda.. (bu partilerden d&r'da bana ait olmayan dergileri karıştırırken ya da internette dolanırken haberdar olduğumu özellikle söylemiyorum ki sanki ben de oralara gidiyomuşum da orda karşılaşıyomuşuz gibi algıla sen onu..)
meğer kendisi modelmiş..
bunu öğrendikten bi kaç saniye sonra şu fotoğrafla karşılaştım..
yanındaki güzel insan da jamie burke imiş..
şu fotoğrafla agyness ben ve benim gibi otobüste tatlı çocuk görünce "lan yanlış otobüse mi bindim acaba?" diye telaşlanan
tüm kızlarımızın desteğini arkasına aldı..
yürü agyness xD

bu arada dikkatini çekerim ilk defa bi kadın "allahım sen büyüksün"de taglendi..

0 küçük şişe sallanıyor: