A hole on the toilet wall: ben gazete almayı unuttum ya..

Sayfalar

oh my çok çılgın!

9 Nisan 2009 Perşembe

ben gazete almayı unuttum ya..

oh yeah sonunda pasaport olayını hallettim..
yarın kendisi resmen çıkmış oluca ama malum fizik etüdü anca pazartesi alabilicem kendisini..
mukadderat..
bu arada kendisini almak uğruna çektiğim acılar,
sıetımda kiloluk çantayla beklemeler,
sonra iş bankasına ulaşmak için yokuş çıkmalar,
sonra o yokuşu inmeler,
fortex miydi bi banka vardı işte ona ulaşmak için ayrı bi yokuş çıkmalar,
yaklaşık 25 dk. üç tane koca göbekli bıyıklı amcadan sıra gelmesini beklemeler
ordan bakırköy filan
yoruldum resmen yahu..

etüt bitince annemlerle buluştum,
bakırköy'e gelcez demişlerdi..
fırat sokağın ortasında bağırıp çağırıyo
"hiç benim istediğim olmuyooo" diye sızlanıyo,
noldu? dedim,
trene binip erzurum'a gitcem diye tutturmuş,
sorgulamadım daha fazla..
oldukça asabiydi,
minibüste de çok konuşan bi kadına "artık biraz sussan iyi olur" diye bağırmış,
allahım 4 yaşında olmak var herkese her istediğini söylüyo ve kimse bişey diyemiyo..

herneyse şimdi geldim işte eve..
bütün gün bi soru bile çözmedim ve dahası saçlarımı yıkamam gerek..
böyle işte..

4 küçük şişe sallanıyor:

dilsad dedi ki...

demek saçlarını yıkıcaksın he xD

BnYmN dedi ki...

Hayırlı olsun pasaportun =)
minübüste yaşanan olayı 5 yaşındaki kuzenim aracılığı ile halam da yaşamış =)
"biz büyüdük ve kirlendi dünya" =)

**bushu** dedi ki...

anladın işte dilşut daha fazla kurcalama xD
sağol ama daha almaya gidemedim,
haftaya olucak diye umuyorum xD

mitsubüşü dedi ki...

fırat değil tabii o ferit.