A hole on the toilet wall: clarissa explains it all

Sayfalar

oh my çok çılgın!

19 Nisan 2009 Pazar

clarissa explains it all

evet küçüklüğümün hiç bi programı tarihin derinliklerinde kalmıycak..
all that'ten sonra işte clarissa explains it all..

(sam ve clarissa)

çok severdim kendisini..
çılgın bi arkadaştı..
odasını çok kıskanırdım,
böyle duvarında arabaların jant kapağı mı derler onlardan asılıydı..
arkadaşı sam sürekli cama merdiven dayar, gelim mi gelmiyim mi diye sormadan içeri dalardı..
hatta bazen clarissa yokken de takılırdı içerde hatırlıyorum bunları hep..
çok yakışıklı gelirdi xD
ama şimdi 6 yaşındaydım yadırgamamak gerekir,
hele daha öncesinde serdar ortaç'a (hemi de karabiber zamanında) aşık olduğumu göz önünde bulundurursak oldukça büyük bi gelişme göstermişim xD
ferguson vardı, kardeşi,
iğrenç bi yaratıktı, uyuzdu..
böyleydi işte..
olsa da izlesek di mi xD


bu arada nickelodeon'dan bahsetmişken,
yaşıtlarım çoktan nickelodeon'un çocuk programlarından ünlenip,
hollywood'a geçtiler hatta hot or not anketlerine konu olmaya başladılar ben hala dersaneye geç kalmıyım, son denemeden kaç yapıcam acaba derdindeyim..
bu ne be xD

0 küçük şişe sallanıyor: