A hole on the toilet wall: dave'le takılmalarım

Sayfalar

oh my çok çılgın!

6 Nisan 2009 Pazartesi

dave'le takılmalarım

eheh yaklaşık iki senedir öss/yds yolunda ilerleyen bi insan olarak bi kere bile sınav temalı rüya görmeyen ben depeche mode biletimin vitrindeki yerini aldığının ikinci günü rüyalarında dave gördü xD
bak şimdi şöyle; biz gitmişiz konsere tamam mı ama böyle çok küçük bi yerde sahne filan da minicik..
sonra bunlar çıkıyolar filan ama ses yok..
yani ses tesisatı mı denir osu iprenç hiçbi şey duyamıyoruz..
gerilere gidiyoruz arkadan daha iyi duyulur belki filan diye yok ama ses filan çıkmıyo..
sonra bunlar iniyolar sahneden, ses sistemi düzeltilcek sonra bunlar tekrar çıkıcaklar filan..
insanlar da sağa sola dağılıyolar beklerken..
didi'de birinin yanına gitmiş ben de böyle bi kısım var sahneden seyircilerin arasına gelen yol gibi oralardayım sonra dave geliyo ordan ama bariz bana doğru geliyo ahanda geliyo valla bana geliyo diye düşünürken resmen geliyo.
böyle bakıyo en de hani "noldu?" der gibi gözlerini açarak bakıp kafanı hafifçe sallarsın ya onun biraz daha sevimli bi versiyonunu uygulamaya koyuyorum..
elini uzattı tuttum sonra hani böyle ilkokuldayken yaparsın ya elele tutuşup dönersin işte öyle dönüyoruz ama acayip hızlı..
sonrasında bi kalkıyorum yüzüme bişeyler olmuş sargılı filan,
gidiyorum yine konser alanına dave'in burnu kırılmış filan diyolar..
ben de noldu acaba filan modundayım ama hani bi yandan da eheh dave'in burnu benimleyken kırıldı şeklinde bi hissiyatlar da var bünyede burnu kırmışım ama pişman filan da değilim xD
bi ara konser alanında kate winslet da dolanıyodu ama onun olaylarını çok net hatırlayamıyorum..
sonra telefonuma mesaj geliyo filan dave'den "iyimisin, öldün mü kaldın mı?" temalı,
ben de böyle valla mesaj geldi oha diye sevinirken kuzen miniği ferit'in sesiyle uyanıyorum..
oysa ne güzel rüyaydı,
çok iyiydik dave'le xD

0 küçük şişe sallanıyor: