A hole on the toilet wall: erkenden

Sayfalar

oh my çok çılgın!

3 Nisan 2009 Cuma

erkenden

pek muhterem okurum,
resmen harikulade bi gün yaşadım xD
baştan başlıyım şimdi biz bugün dersaneye gidicektik nitekim öyle de yaptık..
ben sabah güzel kıyafet bakındıktan sonra pijamayla gitmeye karar verdim,çünkü ne güzel bişey ne de üstümü değiştirebilme dirayetini bulabilmiştim kendimde.. (evet ne...ne bağlacını kullanırken cümleyi olumlu kuruyoruz xD)
herneyse gittim,
didi vardı,
sonra cem geldi,
sonra dilşut geldi - plus plus kız vaziyetinde hem de..
sonra bunlar tutturdular dışarı çıkalım gezelim, hava güzel filan diye..
salak salak geziyoruz ama,
dolandık dolandık..
bi yer arıyoruz belli ama bulamıyoruz..
ben de dedim yarın öğlenci olduğumuzdan için kutlayamıycaz bari dördümüz oturalım bi yerde küçük kutlama olsun filan diye düşündüler heralde..
bilemedim aslında planlar daha büyükmüş..
girdik işte bi cafeye ki gerçekten çok tatlı bi yerdi,
iç tarafa geçtik,
ağacın arkasına saklanmışlar, girdik süpriiiz oldu,
konfeti başta patlamadı sonra da didiyle benim üstüme değil dilşutun üstüne patlamayı seçti xD
sıra hediyelere geldi..
gerçekten hepsi çok güzeldi..
o yüzden şimdi sıra teşekkürde :D
önce bütün yd insanlarına teşekkürlerimi borç bilirim..
hepinizi seviyorum bebitolar,
hatta şaşırtıcı ama büşrayı bile seviyorum :P
şimdi
öncelikle o devasa edward için kocaman teşekkür ediyorum..
hayatımın en ilginç hediyesiydi..
zehra teyzeyle süveydayı öpüyorum burdan kocaman xD
dahası resmen şahsıma yazılmış bi şarkım var artık xD
kendisi için ayriyetten yeşim ve necmettin hocacıklarıma da bol teşekkür xD
çok seviyorum yahu xD
ve furkan nam-ı diğer sega nitrik'e de çok teşekkür ediyorum
hem şarkıyı seslendirdiği için hem de son dörtlük için xD
dibüşşad için,
hatıra fotoğraflarımız için,
edward'ın şahsıma gönderdiği yüzük için xD,
hepsi için çooook çok teşekkür..
daha bitmedii,
cem'e de bol teşekkür etmiyo muyuz? tabii ki ediyoruz xD
kuzum paralarını da bitirmiş bize hediye alıcam diye xD
peki ya şimdi,
yoo bebeyim yine bitmedi,
ama önce devam edelim olay akışına..
ordan çıktık dersaneye gittik..
gizem (esen), bünyamin ve ufuk geldi xD
ve şimdi sıra onlara teşekkürde diil mi?
eveeeeeet..
en kısa zamanda izliycem yeni yeni filmelerimi,
hatta filmleri ilk izlerken onları düşünmekten filmlerden bi şey anlamayıp bi daha izlemek zorunda kalıcam xD
durmak yok devam,
tabitha ve elif hocacığıma da sevgi selleri yolluyorum..
ayrıca hiç hakkım olmadığı halde yemiş olduğum menü için fatih hocaya da xD
dahası didiyi benle aynı gün doğurmuş olduğu için mehtap teyzeye,
ve ayrıca edward'la beni evimize bıraktığı için de önder amcaya kocamaaaaan teşekkür ediyorum xD


allahım resmen sevildiğimi hissettim bütün gün yaa xD
hepinizi yerim..
yalnız resmen doğum günü arifesi için fazla hareketli bi gün oldu,
doğum günüm sönük kalıcak xD
ayrıca didi sana da iki çift sözüm olucak şayet yarın olsun diye beklemekteyim.. xD

9 küçük şişe sallanıyor:

SercaN dedi ki...

kendi adıma, emeğimin geçtiği şeyler için teşekkürlerine karşılık; rica ederim büş, iyiki doğmuşsun, iyiki birlikteyiz demek istiyorum.

18 candır. artık pasaportun bile olacak.

muck :*

**bushu** dedi ki...

iyi ki bebitom xD
evet ve artık resmi olarak her yere girebilirim xD
yani yaklaşık 1 saat 15 dakika sonra xD

SercaN dedi ki...

erkek olsaydın, 18 olduğun gün yanıma gel derdim ama, malesef xD

bkz;18 olan gencin keraneye götürülmesi.

**bushu** dedi ki...

aa olmadı böyle bi fırsatı kaçırdığım için çok üzülüyorum cidden :D

SercaN dedi ki...

kader,kısmet,burda ne yazıosa o..
seç beğen. xD

dilsad dedi ki...

o bnmm laffııım. hıh.

SercaN dedi ki...

aman al lafını....








başına çal :p

BnYmN dedi ki...

Hepi börtdey tu yu bùş! :-D

**bushu** dedi ki...

kavga etmeyin bakiyim..
sağol bünyamiiin xD