A hole on the toilet wall: şeytana iman gücüyle yeşil aduket atan imam ve slovakya

Sayfalar

oh my çok çılgın!

25 Nisan 2009 Cumartesi

şeytana iman gücüyle yeşil aduket atan imam ve slovakya

senin arkamda olduğundan haberim olsa öyle boş boş bakar mıydım be bebitom..

geldim..
resmen geldim..
dün gece yaklaşık 3'ten beri istanbul sınırlarındayım ama sor bi bu durumdan mutlu muyum..
hayır..
resmen orda kalmak istiyorum yahu..
lucas filan (sonra anlatıcam bunları hepsi bi arada olmaz xD)
anlatıcak o kadar çok şey var ki nerden başlıyım bilemedim..
geriye doğru gidilebilir mesela..
dün geldik gecenin bi vakti, herkesin kafa bi dünya,
didilere geldik 5'e doğru uyuduk 2 saat sonra kalkıp dersaneye yol almaca..
ama öss, yds ohoo alakamız yok yani...
ismail hoca sınav stresi var mı diyo,
sınav mı, hı ne? modlarındayız o sıralar..
sonra ozan bize doğum günü yemeği ısmarladı..
bi kaç saat pidecide takıldık,
neden gittiğimizi unuttuk filan,
yorgunluk filan demeden güldük boyuna xD
çok eğlendim açıkçası.
sonra da işte buraya geldik didilerdeyiz şu an benim internetim daha yerine gelmemiş,
annemleri bile görmedim daha..
slovakya'ya geliyorum.. üşenicem biliyosun ki herşeyi yazmaya..
o yüzden geçen haftanın benim açımdan en güzel anlarını yazıcam şimdilik,
annem gel artık eve diyo xD

o zaman büşü -artık biş- slovakya top 5:
5-katka'nın (partnerim) sınıf arkadaşlarıyla tanışma
4-lucas'a veda 3
3-lucas'a veda 2
2-lucas'a veda 1
1-lucas'la dans

bilmem anlatabiliyo muyum xD


partnerim ingilizce bilmiyodu,
evim merkeze çok uzaktı,
ama yine de çok mutluydum orda ben yaa..
ouff çok şekerdi hepsi..
onlar da buraya gelsin mii..

ps: ben yokken dedikodumu yapmışsınız, gördüm bunları hep xD
seviyorum sizi :*

1 küçük şişe sallanıyor:

sltn dedi ki...

yiiieeehhhhuuuu büş gelmiş hoşgelmiş :konfetiler: biz de seni bekledik hep =D anılarını bekliyoruz yazmaya devam =D


ps: biz de seni seviyoruz büş ;)