A hole on the toilet wall: haydi pıtırcıklar koşun şafak vaktine

Sayfalar

oh my çok çılgın!

10 Nisan 2009 Cuma

haydi pıtırcıklar koşun şafak vaktine

resmen israf, resmen internet kirliliği di mi?
dakika arayla blog yazılır mı? yazılmaz..
ama bunu da söylemem gerekir pek tabii,
breaking dawn sonunda (kime göre sonunda? bana göre değil mesela.. mutlu olmadım ki ben..) türkçeye çevrilmiş,
yayınlanmış şafak vakti diye..
eclipse tutulma diye yayınlanınca ismini çok kıro bulmuş hiç hoşlanmamıştım,
ama zaten başka nası yayınlanabilirdi ki en nihayetinde tam karşılığı yani,
öyle olması gerekir zaten..
bu huysuzluğpumun sebebi sevdiğim şeyi paylaşmamak istemem..
yani çok paylaşımcı bi insan olmadım hiç bi zaman,
dolayısyla baya tepki vermiştim..
herneyse şafak vaktine de gıcık oldum pek tabii..
ama bunun ikinci bi sebebi daha var ki o da işin içinde şafak olması..
(ayrıntılı bilgi için tık)
yine aynı olay dawn= şafak
ama napıyım yahu valla hiç hoşlanmıyorum yani..
ve itiraf etmek gerekirse twilight aşkım çoktan bitmiş olsa da,
kitapçıda filan şafak vakti'ne bakan ya da elinde twilight sağda solda dolanan kızları omuzlarından tutup sarsmak suretiyle,
"ben sen daha kendisinin adını bile duymamışken bütün seriyi bitirdim,
ayrıntıları arkadaşlarımla konuştum,
bölümlerin isimlerini, neyin nerde olduğunu ezberledim,
kurulucak bütün hayalleri kurdum ve kendisinden sıkıldım..
o yüzden edward'ın sana geliceği hayallerinden vazgeç ve git odanın penceresini kapa..
hem zaten gelicek olsa da sana diil bana gelirdi..
ağlama karşımda, sana karşımda ağlama diyorum.. en sinir olduğum şey..
hayatta kimse seni ciddiye almaz.. ağlama benim sinirlerimi daha çok bozma..
git şimdi sinir etme beni daha fazla.." demek istiyorum evet..
ama yoo demiycem, bunun yerine haydi pıtırcıklar şafak vaktine diyorum,
çabuk ama kitap kalın, fantaziler sınırsız xD

0 küçük şişe sallanıyor: