A hole on the toilet wall: hep moda dergisi okuyan

Sayfalar

oh my çok çılgın!

19 Nisan 2009 Pazar

hep moda dergisi okuyan

biri bana bakırköy meydan d&r'daki moda dergisi bolluğunun sebebini açıklasın..
anlayamıyorum vogue'un her çeşidi, her ülkedeki versiyonları,
teenage vogue da pek tabii,
sadece vogue da diil glamour vs. vs.
aklına ne geliyosa var..
yoo yalan söyledim mesela nylon geldi aklıma ama o yok
ve gayet ingilizce, almanca, fransızcalar yani..
ben bunların türkçelerini bile görünce kim bunlara para veriyo acep? diye düşünürken,
oha yoksa yurtdışından gelenlerine daha fazla para vermeyi göze alan ve aynı zamanda bu dilleri bilen bu kadar çok insan var mı? diye düşünmeye başladım..
çünkü bi iki tane değil rafların yarısı onlarla dolu..
hayır bi de ingilizce tamam da,
almanca, fransızca kasmaz mı sence de xD


bu arada almanca demişken yarın resmen son almanca sınavıyla birlikte hayatımdaki almanca sayfasını sonsuza dek kapatıyorum xD

0 küçük şişe sallanıyor: