A hole on the toilet wall: küçük boy şampuan bulamıyorum..

Sayfalar

oh my çok çılgın!

14 Nisan 2009 Salı

küçük boy şampuan bulamıyorum..

Ahoj!
Evet gün itibariyle pasaportu eline geçmiş biri olarak yolculuğa 5 gün kala slovakya moduna girdim gördüğün gibi..
sabah kalktım emniyete gittim,
girişte dakikalarca kuyrukta bekledim,
on saatte bi tc. kimlik no'su yazamıyolar sanki çok komplike bişeymiş gibi..
herneyse çıktım yukarı,
ama artık gide gele öğrenmişim hiç sağa sola bakmıyorum,
yer yön arayan insanların yanından geçerken bi havalar,
biliyorum ben burayı, yabancısı değilim gibisinden,
nası bi mantığı varsa artık..
çıktım geçen başvuru için gittiğimde hayatından bezmiş vaziyette pasaportları yazan adam, ki adam dediğime bakma baya bi gençti, bu sefer pasaport dağıtıyodu..
verdi pasaportu,
şuraya imza atın
, attım,
bilgilerinizi kontrol edin, bakıyorum
ama tabii bu sırada bende o yeah sonunda aldım valla da verdiler'e ek olarak allahım resmen resmi resmi yerlere imza atıyorum temalı coşumlar baş göstermiş,
aptal aptal gülüyorum..
e sen keyifli olunca karşındaki de keyifli karşılık veriyo tabii,
ben kontrol ederken iyice bakın ben yazmışım o pasaportu eheh yanlış olabilir dedi,
gülüştük filan,
iyi günler, hoşçakal..
sonra didiükle buluştuk burger'ın orda,
her zamanki gibi bakırköy yolu tuttuk..
soru çözdük, soru çözmeye ayırdığımız kadar bi süre de mtv izledik..
mine isimli bi şahıs gözümüze takıldı ki aman allahım,
kesinlike görülmeye değer..
eski sanatçının geri dönüşü gibi bi durumlar söz konusuymuş sanıyorum ama,
resmen şaka gibi..
bi kere vücudu güzel filan değil ama kendisi bunu pek idrak edememiş..
özellikle göğüs bölgesiyle ilgili gereğinden fazla bilgi sahibi oldum ben bugün mesela..
bi de ciara'yla justin var ki,
izlerken kulaklarımı kapatma ihtiyacı isteği hissettim..
hayır ya neden kulak biri bana açıklasın şunu,
niye bu kadar uğraşıyosunuz şu kualklarınızla,
kulak memesi dokunulmaması (ve sözüm ciara'ya; yalanmaması, ısırılmaması) gereken bi bölgedir,
kulağımıza dokunmamalıyız,
yoksa sarkar ve anane kulağı gibi olur kulaklarımız..
nolur dokunmayın artık kulaklarınıza..
bu kadar söyliceklerim..

0 küçük şişe sallanıyor: