A hole on the toilet wall: kuşak

Sayfalar

oh my çok çılgın!

5 Nisan 2009 Pazar

kuşak

ben kuşak farkı gördüm..
şöyleki canan abla esaslı bi mizah dergisi okuyucusudur yani 10 yaşından beri okuyomuş ki şu an baya bi yaşında 36 filan..
herneyse bu sabah benim dolap içindeki uykusuz yığınlarını görünce gözleri parlamıştı, ohh yeah harika bebeyim moduna girmişti..
kendileriyle biraz oyalandıktan sonra geldi komik değilmiş bu yaa.. dedi,
nası yani filan oldum..
sonra bi kaç tane daha aldı eski sayılardan geri gitti..
beş dakika sonra gülmekten yerlerde sürünür vaziyette geldi ki okuduğu kısım bebek kafası..
hayır koskoca dergide vedat özdemiroğlu'nu mu buldun?
tamam adam yılların reklamcısı olabilir bişey demiyorum ama çoğu zaman okumam bile bebek kafasını..
orda ne biliyim yiğit özgür var, ersin karabulut var - hadi diyelim eledin ersin'i hikaye anlatıyo zamanla sevilir zaten de umut sarıkaya var yahu.. ortada koskocaman bi umut sarıkaya gerçeği var ve sen gidip vedat özdemiroğlu mu okuyosun yani?
gerçi hakkını yemiyim umut'un karikatürlerden birini oldukça takdir etmiş..
şimdi kuşak filan ne alaka demessin de ben yine de açıklıyım,
vedat özdemiroğlu'nun yaşına bakıyoruz, kaç? çok.
diğerlerine bakıyoruz; az.
canan abla'ya bakıyoruz bana oranla çok.
bana bakıyoruz az.
bu kadar açık ve net işte..

0 küçük şişe sallanıyor: