A hole on the toilet wall: kuzeye sürsünler beni..

Sayfalar

oh my çok çılgın!

2 Nisan 2009 Perşembe

kuzeye sürsünler beni..

dün annem modemin bağlı olduğu ara kabloyu çamaşır makinesine takmak suretiyle bütün gece meşgul ettiğinden dolayı internet erişimim yoktu..
bu benim için oldukça zorlu bi süreçti ama bu süreci de evdekilere kafa tutarak geçirmeyi başardım..
ve aslında dün gayet anlatılıcak bi şeyler vardı..
yaklaşık 20 güzel şey de diyebiliriz kendilerine..
öhöm..
efendim dün okulumuz hepsi 18 yaşında olmak üzere 20 adet danimarkalı "arkadaşımız" tarafından ziyaret edildi..
farkındaysan arkadaş kelimesini tırnak içinde yazıyorum ki yazıyı belli bi seviyede tutabiliyim yoksa gayet "kayyymak gibi çocuklardıı.." şeklinde devam edebilirim..
şimdi bu 20 adet haddinden fazla güzel ve tatlı insan okulumuza doluşunca,
dolayısıyla bizim gibi son senenin de yoğunluğundan birbirinden başka pek birilerini göremeyen, ve zaten birbirlerini de "kız" veya "erkek" olarak görmekten vazgeçmiş insanlar gözlerinde şeytani pırıltılarla halı sahada tepişen erkek güzellerini izlemeye koyuldu..
bunlar bizim okuldakilerle maç yapıyolardı,
biz de tenefüse daha yeni çıkmıştık,
halı sahaya girmedik daha ilk anda..
önündeki merdivenlerde de 4 kız oturuyo,
zaten hayvani güzellikteler,
çocuklar da okulun erkek futbol takımıyla bizle olduklarından daha ilgililer,
biz de kızların daha ilerisinde oturuyoruz..
sonra ismail hoca (müdür) geldi halı sahaya giricek bizi gördü:
-yd'siniz siz konuşsanıza kaynaşsanıza arkadaşlarınızla ne oturuyosunuz
o sırada zaten sinir olmuş üç ses (dilşut, ben, büşra) feryat edercesine:
-yaaa hocam futbol oynuyolar yaa!
ismail hoca:
-e kızlar var orda oturuyolar..
zihinlerde en azından benim zihnimde geçen "aa doğrıu bi de onlar var di mi.."nin yerine pekala dercesine gülümsemekle yetindik..
sonra da saha taraflarına gittik..
sonra kapıdan içeri süzüldük..
sonra da diğer köşeye atıverdik kendimizi..
kritik yapıyoruz bişiler,
sonra top bize doğru geliyo, dolayısıyla bizim "danish boy"lar da beraberinde..
ama nası güzeller..
düşün bak normalde hiç öyle sarışın takıntısı olan bi insan değilimdir açıkçası,
hatta esmer filan daha iyidir,
daha erkek gibi filan ama ıkh diye kaldık çocuklar gelince..
hayır allahtan daha havalar çok ısınmadan geldiler,
yoksa hani insanlar biraz böyle bahar havasına kaptırsa çok ciddiyim kolay kolay çıkamazlardı bizim okuldan xD
her neyse işte sonra gözlüklerini taktılar ve ortamı gayet cool bi şekilde terkettiler..
biz de "bu burda bitmedi.." dedik,
öyle ya bu hesaplaşma burda bitmez,
elbet kuzey ülkelerine yolumuz düşer,
o kadar sarının yanında şu halimizle bi şekilde ilgi dikkat çekeriz di mi ama?

3 küçük şişe sallanıyor:

BnYmN dedi ki...

tüm bunlar yaşanırken biz voleybol oynuyoduk :-D(voleybol ddğme bkma) ve her 3 toptan biri o kzlarn blndğu noktadaydı ayrıca ne biçim iş ya biz de 18 yaşndayz onlar da ama fark açık

persephone dedi ki...

rus kızların buraya gelip bizim "ando" diye tabir ettiğimiz adamları beğenmeleri olayında ya da türk kızlarının sarışın erkek tutkusunda görmüş olduğumuz gibi, insan olmayana özlem içinde anacım. iskandinav ırkının ise nazarımda her türlü gideri vardır yani. ay gibi, nur gibilerdi maşallah :D yalnız onları okula bi' salıcaklardı ki, kaynaşma neymiş görüceklerdi. kızların kendini kaybedip saç baş kavgaya girmesinden, erkekler arasında yumrukların konuşmasından korktular zahir.

**bushu** dedi ki...

hayırlısı bi şekilde geldip geçtiler xD