A hole on the toilet wall: PJs

Sayfalar

oh my çok çılgın!

17 Nisan 2009 Cuma

PJs

aylar önce.. gece dilşutlarda kalma muhabbeti var..

ben- anne biz bu haftasonu dilşutlarda kalıcaz kızlarla
annem- niye?
ben- hiiç öylesine..
annem- hii.. sana pijama alalım pijaman yok doğru düzgün...

aylar sonra, bugün.. aslında haftalar öncesinden beri benim evde kalıcağım belli olmuş olsa da anneme haber vermediğim için bugün sanki yeni bi gelişmeymiş gibi anlatıyorum..

ben- anne noldu biliyo musun, biz evde kalıyoruz..
annem- hii.. sana pijama alalım, pijaman yok..
ben- heyallam yine başladı..


evet resmen aklı fikri pijamada..
kadın desen ya elin evine gönderiyorum kızımı, varsa yoksa pijama..
şaka şaka demesin öyle çok sinir olurdum öyle deseydi..
yerim anneciğimi..

2 küçük şişe sallanıyor:

Savaş Çocuğu dedi ki...

Annenin güzel ellerinden öp benim için :) benim annemde zaman zaman bu tip hareketlerle gözüme pek bi sevimsiz gözüksede :) kurban olurum onların saçının teline :) bu bloğuda nerden buldum bilmiyorum denk geldi google amcaadan ama iyiki gelmiş bak annelerimizin guzel ellerinden öpmüş oldum gece gece :) segiyle kal.

Büşra Mutlu dedi ki...

eheh anne candır yahu xD
teşekkür ettim xD