A hole on the toilet wall: turkcell'e kafam girsin!

Sayfalar

oh my çok çılgın!

19 Nisan 2009 Pazar

turkcell'e kafam girsin!

peki ya neden?
çünkü yarın gidiyorum ve hattım yurtdışına açılmadı..
peki ya neden?
çünkü günlerdir nereye gitsem yok şuraya mesaj atın,
yok müşteri hizmetlerini arayın,
yok şudur yok budur..
en son az önce öğrendim ki hattımı yurt dışına açmıyolar çünkü düzenli ödeme yapmıyomuşum..
hat annemin üstüne olduğu için onun pasaport görtürmesi lazım ama malum annemin yok..
mal mal işler yahu..
iyice sinir oldum..
yarın gidip kendime kontörlü hat alıcam,
avea, vodafone hangisi daha ucuzsa artık bi de tabii hangisi daha çabuk halledicekse işi..
uyuz oldum resmen uyuz oldum..
üç beş selocan pataklasam çok iyi gider şu an..
bu turkcell bunu hep yapıyo..
hem dünyanın parasını veriyoruz,
hem de beyefendilere istediğimizi yaptıramıyoruz..
yok düzensiz ödeme,
yok bu ay faturan çok gelmiş,
yok az gelmiş,
yok osuruğun kokuyo,
yok saçların karışmış..
kapatıcam hattı o olucak..

0 küçük şişe sallanıyor: