A hole on the toilet wall: update

Sayfalar

oh my çok çılgın!

28 Nisan 2009 Salı

update

şu an çektiğim acının haddi hesabı yok..
malum internetim kesik, babam gelene kadar da açılmıycak - evet babam hala izmir'de perşembe geliyorum dedi en son..
şu an bilgisayar laboratuvarının dandik klavyelerinde takır tukur yazı yazmaya çabalıyorum,
sefilliğine doyamama hallerindeyim..
ilginç bişeyler yok zaten tam yazma anında yazmayınca unutuyorum..
bu sadece ölmedim, burdayım yakında geri dönücem temalı bi yazı oldu xD
bi de perşembe günü son kez forma giyiyorum buna ne diyosun xD

2 küçük şişe sallanıyor:

Sercan Guls dedi ki...

yürü be koçum.

dilsad dedi ki...

ben bu satırları yazarken sen yanımda o gürültülü klavyen ile bloguna 'düzgün' resim yüklemeye çalışıyorsun. Facedeki güzel resimlerin için özür dilerim. Bütün albümlerimi sildim :) burdan anlıorz ki facedeki bütün popülerliğin bnm yüklediğim albümler yüzündemiş. Neyse biş seni seviorm kendine iyi bak :)