A hole on the toilet wall: biş'le yürovijın keyfi final

Sayfalar

oh my çok çılgın!

17 Mayıs 2009 Pazar

biş'le yürovijın keyfi final

eheh bitti..
puanlama kısmı en sevdiğim kısım oluyo hep..
hele bi de o 12 puan alanlar böyle seviniyolar filan çok keyifli oluyo onları izlemesi,
bi de mesela o kazanan çocuk en son tekrar şarkıyı söylemeye çıktığında ne kadar mutluydu böyle aptal aptal gülüyodu filan..
mutlu insan görmeye bayılıyorum,
çevremde hep mutlu insanlar olsun bence..
ben zaten çoğunlukla alık moddayım,
çevremdekilerde benimle birlikte alıklaşsın,
sülalemize küfretseler umrumuzda olmasın,
keyfimiz kaçmasın istiyorum..
yürovijın'dan nası buraya geldim ben de bilemedim..
neyse hepinize sevgi pötümgeçleri yolluyorum..


yürovijını kazanamamışız.. kazansak da sana yaramıyo ki bebeyim ne kasıyosun..

0 küçük şişe sallanıyor: