A hole on the toilet wall: hayat hiç adil değil dostum

Sayfalar

oh my çok çılgın!

15 Mayıs 2009 Cuma

hayat hiç adil değil dostum

ders çalışmam lazım amma velakin (birleşik mi yazaydım acaba diye düşündüm aslında ama bilemiyorum..) ucum bitmiş.. malum yedek kalem gibi kavramlara sahip olmayan ben (yedek kalem kavram değil nesne dersen beynini patlatırım.. yedek kalemim yok demiyorum farkındaysan öyle bi kavram yok zihnimde.. ama tabii bilmediğin bi kavramdan nası bahsediyosun o zaman dersin, işte o an hiç bişey diyemem mal gibi kalırım; biraz daha üstüme gelirsen boynumu büker haklısın abi derim ince bi sesle..) hastane gibi kokan keçeli kalemimsi bi pilot kalem ve mavi bi tükenmez kalemle kalakaldım.. dersaneye gidiyim bari ordan uç alırım desem napıcam sabahın köründe saat daha 10. ah bu ne yaman çelişkidir..

ayrıca oha dalga mı geçiyosunuz insanla istanbul park resmen karşıdaymış, sabiha gökçen'in orda.. kim gidicek oraya merak ediyorum açıkçası..

0 küçük şişe sallanıyor: