A hole on the toilet wall: kreator'un çilesi

Sayfalar

oh my çok çılgın!

19 Mayıs 2009 Salı

kreator'un çilesi

modern yaşamın insanoğluna yüklediği stresi kesinlikle göz ardı edemeyiz değil mi dostlarım? herkes bilir ki modern hayatla birlikte insanoğlu yeni sorumlulular edindi, artık korumamız kollamamız gereken daha çok şey var.. işte last.fm sayfası da bunlardan bi tanesi..
öykü-berk'in altında ezilmiş mahsun kreator'un acıklı hali

şimdiye kadar pek çok kez rastladığım bi durum bu last.fm listesinin ev ahalisi tarafından katledilmesi durumu.. inanmassın böyle her tarafta sertim ben imajı çizen, profili latince hastalık isimlerinden geçilmeyen insanların listelerinde kahtalı mıçı, rafet el roman filan görünce nası üzülüyorum, nası içim parçalanıyo.. bazı akşamlar efkarlanıp kurdurtuyorum rakı sofrasını diyorum pedere gel iki tek, olmadı üç tek (ve hatta düm tek tek tamam olmamış gibi devam et) atalım.. karşılıklı akşam oldu hüzünlendim ben yine diyerekten tek kol gövdeyle 157 derece açı yapıcak şekilde havada, ellerimizle havayı okşarmışcasına daireler çizerekten içiyoruz öykü-berk'in altında kalmış kreator'un adına.. o kreator ki mazlum, o ki cefakar, o ki ezilmiş.. demem o ki artık kreator'ler ezilmesin, listeler mahvolmasın, bu eziyete bi son verilsin..


ya da ne veriliyo verilmesin son filan.. eheh çok eğleniyorum ben böyle.. evin sert çocuğunun listesini mahveden aile üyeleri rulez <3

1 küçük şişe sallanıyor:

Sercan Guls dedi ki...

vallahi yazık ya :D

allahtan benim kardeşim pc başına geçmiyo. gerçi geçse de pek bişey olmaz aslında diye tahmin ediyorum. manga, kurban, gripin, muse, hadise, rihanna, kamelot, metallica (sadece unforgiven,nothing else matters)hepsi ve tatu gibi müzisyen/gruplarla dolar listem o kadar.