A hole on the toilet wall: parmak basıyorum, basıyorum ahan da bastım..

Sayfalar

oh my çok çılgın!

15 Mayıs 2009 Cuma

parmak basıyorum, basıyorum ahan da bastım..


bak gece gece aklıma takıldı hani mesela ne tür müzik dinlersin? sorusuna hoşuma giden her şeyi dinlerim diyen insanlar genelde dışlanır, hele hele müziği hayatının ayrılmaz bi parçası olarak gören; giyimini kuşamını, hatta konuşmasını ona göre şekillendiren insanlarca muhattap bile alınmazlar ya aslında bu çok saçma ve malca bi durum.. yani tabii ki hoşuna giden herşeyi dinlemez misin zaten?? ne biliyim bi şarkıyı playliste eklemeden önce hmm.. bakayım bu benim tarzım değil aslında ama şu sıralar birazcık tarzımı yumuşatmayı düşünüyodum.. o zaman üçten fazla dinlemeyeyim, sadece nakarat kısmını ezberlesem yeterli filan diye düşünmüyosun sonuçta.. düşünüyo musun yoksa?? valla düşünüyosan üzgünüm bebeyim sen olayı çok yanlış anlamışsın xD



ps: sercan yahu kardeşceğizim flashdiski sorup durmakta, küfretme raddesine geldi.. bi ara xD

1 küçük şişe sallanıyor:

Sercan Guls dedi ki...

assiktir ya ben onu tamamen unuttum. biara msne gir ya da msjla ulaşta, bende sana flashı ulaştiriyim yahu :D