A hole on the toilet wall: izninizle az biraz mızırdanıp gidicem

Sayfalar

oh my çok çılgın!

14 Aralık 2010 Salı

izninizle az biraz mızırdanıp gidicem

psikoloji çalışmaktan feci baydım. hiç bi şey bilmiyorum ve aslen psikolojiden iyi bişiler almam hayati önem taşıyo. çünkü humanities gerçek manada canıma okudu.

humanities hususu gerçekten çok ilginç. short stories'le yan yana gelince daha da ilginçleşiyo. nası bi kendinden haberdar olmama hali içindeysem en iyi geçen sınavımdan en düşük notumu, en çok korktuğumdansa en yükseğini almayı başardım.

gerçekten çok açım (neyse ki yakın zamanda pizza geliyo yiha), her an uykusuzluktan ölebilirim ve bunlar yetmiyomuş gibi banyoya girmem lazım.

notlarımın korkunç olduğundan bahsetmiş miydim? korkunçlar.

KORKUNÇ.

üstelik ortalama derdim de yok değil.

humanities'deki göte gelişim umarım unutulmaz şeylere sebebiyet vermez.

hayır ama gerçekten anlamıyorum yani. bi sürü section var, lecture'larda zaten bi bok anlatmıyolar metinle alakalı, sınıfta da hocaların hepsi kendi halinde takılıyo. tamamen yorumlama falan üzerine bi muhabbet ve hepsi kendince farklı noktaların üstünde duruyo.. buna da okey de arkadaşım neden birbirinizin kağıtlarını okuyosunuz? bırak kağıdımı sylwiciğime, ben ondan öğrendim, ne sever ne sevmez biliyorum, o okusun. sinir bastı resmen. resmen çalıştığıma değmedi.

ayrıca lütfen şaka olsun. insanlar bu kadar şuurunu kaybetmiş olamaz. olmamalı.

off hala gelmedi pizza ama aa..

2 küçük şişe sallanıyor:

baurk... dedi ki...

seni nası buldum bilmiyorum ama yazılarını-sürkli takip edemesem de- baya seviyorm. nokta. gittim..

Büşra Mutlu dedi ki...

ehey sağol o zaman :) git ama gene gel.