A hole on the toilet wall: inan anlatıcaklarımın şu görselle ilişkilendirilebilir olmasını ben senden çok istiyorum

Sayfalar

oh my çok çılgın!

5 Ocak 2011 Çarşamba

inan anlatıcaklarımın şu görselle ilişkilendirilebilir olmasını ben senden çok istiyorum



naber?

şu an ders çalışıyo olmam lazımdı ama korkunç baymış vaziyetteyim. artık zaman şeyini kaçırdım ama son bi süredir sürekli bişiler okumak, yazmak ve beynime beynime kakıttırmaya çalışmaktan çok sıkıldım. ama öyle böyle değil, ÇOK.

şu finaller geçsin bi süre tanrı demeyelim mesela. adam demeyelim, eve demeyelim, şiir demeyelim, heaven demeyelim, hell demeyelim, felsefenin adı anılmasın, hiç bi cümlemizin altında başka anlamlar olmasın. politika konuşalım, ekonomi konuşalım, dizi konuşalım, meme konuşalım, popo konuşalım, daha böyle şeyler konuşalım. yalvarıyorum.

bi an önce ayın 7'si olsun mesela, bursum gelsin. sonra 9'u olsun Daniel gelsin falan.


o kadar baydı ki öldü olucam şimdi hof.

4 küçük şişe sallanıyor:

Adsız dedi ki...

bu kadar kız fotosunu nerden buluyorsun, anlamadığım şey bu. google'a kız resimleri yazınca çıkıyor mu mesela. haydi bize işin sırrını açıkla aybükeciim.

Büşra A. Mutlu dedi ki...

ahahay internet aleminin döööört bi tarafından özenle derlenip toparlanıyo onlar. çok güzeller ama di mi??

gürültü dedi ki...

olm nickine noldu?

Büşra A. Mutlu dedi ki...

değiştirdim hehe