A hole on the toilet wall: uyusak

Sayfalar

oh my çok çılgın!

1 Ocak 2011 Cumartesi

uyusak



naber?

galiba depresyona girmek üzereyim. galiba. öte yandan "insanlar depresyona girmeden önce depresyona girip girmiyceklerini biliyolar mı ki?" şeklinde cümlelere döktüğüm bi şüphe de mevcut. yani tam olarak neler olduğunu bilmiyorum ama pek iyi şeyler olmuyo.

memnuniyetsizliğimin çözümlenebilicek, spesifik bi olaydan kaynaklanmaması derdi var. hatta bi noktada kendi kişiliğimden kaynaklanıyo da denebilir. ortamın güçlü olanı olarak görülmek hoşuma gidiyo ve evet övünmek gibi olucak ama güçlüyümdür de.. ama bi noktada artık insanlar buna güvenmeye başlıyo ve -bilerek ya da bilmeyerek- sizi ilgilendiren konularda sürekli "nası olsa.." formunda kurulmuş yargılardan yola çıkmaya başlıyolar. ve hani açık konuşmak gerekirse 5 yıl çok uzun ve ben artık cidden yoruldum.

söz konusu durumun sadece bana özgü olmadığını bilmek de pek faydalı değil, anca bi masa etrafında toplaşıp karşılıklı mızırdanıyoruz.

kaçtıms o zaman.


ps.: dün gece çok sıkılıyorüüöm şeklindeki mızırdanmalarıma rağmen, saat 3 civarı garip bi şekilde uyanıp annemle keyifli ev takılmacası yaptık. üzülmeyin yeani o kadar kötü değildi yılbaşım. çünkü biliyorum ki başka derdiniz yok, yılbaşımın nası geçtiğini düşünüyosunuz falan..

bi de şunu yeni aldım sağ üstteki linklere de eklenmedi değil. buyrıns.

0 küçük şişe sallanıyor: