A hole on the toilet wall

Sayfalar

oh my çok çılgın!

2 Haziran 2009 Salı

kendimi bildim bileli balerin olmak istemişimdir.. tabii artık çok geç ama.. bu sebepten baleden uzun süre bahsedemem, gözlerim dolar hemencecik..


*bugün dersaneden eve gelirken kadının birinin bileğinde hal hal gördüm.. düşünmeden edemedim acaba insan halhal takarkn nası bi ruh hali içinde olur? diye.. hala düşünüyorum, nası bi psikoloji o halhal takma psikolojisi..

*bi de yine eve gelirken otobüste bi çocuk gördüm jackson rathbone'a benziyodu.. böyle kıvırcık saçları vardı ama hafif sakalı da vardı.. hiç tatlı değildi.. ama bence jackson rathbone da tatlı değil zaten..

*sabah öss denemesi olduk, sınav çok kolaydı, matematik de çok kolaydı ama iğrenç yaptım.. hep öyle oluyo zaten kolay soru çözemiyorum ben buna karar verdim.. sınavdan sonra çözdüm kendilerini orası ayrı da sınav içinde çözmek lazım geliyo..

*bi sürü geometri dersi yaptık bugün.. etkin hoca da blog yazsa keşke dedim bi an.. didi olmaz başkaları okumasın hocamı dedi, ama yazsa çok güzel okunur bence dedim.. seviyoruz kendisini evet hemi de pek çok. tanrı onu başımızdan eksik etmesin hatta xD

*sabah otobüste bi kız gördüm kaşları yoktu kalemle çizmişti.. yani vardı ama azıcıktı.. onu görünce aklıma tek bi insan geldi: murat hoca.. sabah kalkıyosun bi bakıyosun kız başka kız..

*ben kazanamıycam boğaziçi filan ha.. bil bunu..

*masamda bişeyler cızırdıyo bi mikatr tırsmış durumdayım..

*bi de öss'de katı cisimler sorsunlar tamam mı..

2 küçük şişe sallanıyor:

nam-ı diğer dedi ki...

etkin hoca blog yazarı olabilecek kapasitede. *saltukstyle*

yerim.

Büşra Mutlu dedi ki...

kapasite filan demedim lütfen xD