A hole on the toilet wall: ne dicemi unuttum ki yaa!!

Sayfalar

oh my çok çılgın!

26 Mart 2008 Çarşamba

ne dicemi unuttum ki yaa!!

oha deli gibi titriyorum şu an..
annem kapı cam açmış ev buz gibi olmuş dondumm..


ne anlatcaktım ben yaa?? bişey anlatcaktım birileri sinirlendirdi beni yine unuttum..
neyse aklıma ne gelirse yazıcam..
ben suflör oldum xD bu yüzden perşembe cumalarım damla ve gizemden ayrı geçicek..
dolayısyla üzgünüm zaten göremiyorum arkadaşlarımı :/

yaa bi de bi tek bana mı oluyo.. tam şarkının en güzel kısmında bizim imam ezan okumaya başlıyo..
sonra diyorum kapatma lan nolucak..
ama ananem annem vs. nası işlemişse içime dayanamayıp kapatıyorum..
sonra imama kızıyorum..
sonra imamın ne suçu var adam işini yapıyo diyorum..
sonra ezan bitiyo şarkıyı açıyorum
bütün bu düşündüklerimi unutuyorum..
hayatım aynı şekilde devam ediyo..




bu gereksiz muhabbeti neden yaptım biliyorum..
bu yüzden annemin getirdiği yarım ekmek arası hamburger köftemi yemeye koyulucam..
ama bloga son vermeden önce şunu da belirtmek istiyorum
chuck'la ned'e üzülüyorum.. onlara ne yazıkk..


heh bi de unutmadan eğer siz de internete sansür değil sürat gerek diyosanız
http://www.kampanya.org.tr/sansur/ 'a tıklayın...

0 küçük şişe sallanıyor: