A hole on the toilet wall: 01:01 blogu

Sayfalar

oh my çok çılgın!

12 Nisan 2008 Cumartesi

01:01 blogu

uu deli gibi uykum var ama dün yazmadım zati bugün yaziim dedim..
uzun bi süredir çeviri yapıorm her tarafım ağrımakta şuan ama olsun anlatıcak şeylerim var xD

bugün tiyatro vardı işte çıkışta yemek flan da yedik 6.15 gibi filan durağıma varmıştım.. sonra ilerde 76e yi gördüm vatan da deli gibi sıkışık.. ben de dedim "kıy be bushu parana çekme bu kadar trafiği" sonra da "e iyi bari dedim" koşturuyorum tabi çünkü otobüs ilerde..
baya koşturdum ama çektiğim acıları ifade edemem yani.. çarşamba gününün izleri hala bünyemde varlığını kol ve bacak ağrısı olarak sürdürüyo.. bi de hızlı koşunca tıkandım (bkz:. alerjik bronşit) nefes filan da alamıyorum yani ama olsun sonuçta otobüsüme yetişicem ve herşey çok güzel olucak.. xD
yetiştim evet ama otobüs arızalıymış içinde yolcu filan yok yani xD dünyam yıkıldı.. kırk yılın başı vatan cad'nin o aptal tarfiği bi işe yaricaktı yine olmadı..


neyse yaklaşık 15 dak sonra filan sonunda içinde yolcularıyla hizmet halinde bir 76e geldi.. bindim.. merdivenlerde bi çocuk var.. oc'deki luke vardı izleyenler bilir. ona benziyo fazlasıyla tatlı bi insan tek kusuru vücudundaki kas oranının biraz fazla olmasıydı.. herneyse ona baktım gerzek gerzek konuşuyodu muhtemelen aptalın teki (bkz:. niçün en tatlı çocuklar hep salak çıkar?)..
sonra cam kenarında oturan başka bi çocuğa baktım..
sonra dedim vay çocuuk dedim..
bahtsız kadersiz çocuuuuk dedim..
bu beyinsiz kas yığını varken sana bakar mı kızlar dedim.. üzüldüm çocuğa..
sora sen kendine bak salak dedim..
şurdaki pembeli kıza bi bak sanki kendin çok matah bişeymişin gibi millete acıyosun bi de dedim.. önce bi kendi derdine yan dedim..
ama fazla acımasız davranmışım kendime de kız çok güzeldi yaa.. yani yanına kimi koysan çirkin kalır yani öyle bişey - ki bunu karşımda oturan elijah wood'a benzeyen takım elbiseli muhtemelen yeni mezun metalci arkadaşa da sorsanız tamamen aynı şeyi söyler.. kız inince bi buçuk saat arkasından baktı xD xD
neyse uzaklaştım konudan bak yine ama geri de dönesim yok biliyo musunuz?
en iyisi ben gidiyim yatıyim daha sabah kalkıp çeviri yapıcam :/

2 küçük şişe sallanıyor:

gky dedi ki...

yakışıklı erkekler ya çok boş Ya da gay olurlar büş :D :d

**bushu** dedi ki...

şimdiye kadar çok rastladımm ayy çok tatlı dediğim ama sonradan bomboş çıkan erkeklere ama daha gay çıkan olmadı.. gerçi olsa enteresan olurmuş xD