A hole on the toilet wall: biz derken??

Sayfalar

oh my çok çılgın!

22 Mayıs 2008 Perşembe

biz derken??

merhabaaa..
bugün biraz gecikmeli oldu ama sonunda gelebildim..
son zamanlarda çok gereksiz şeyler anlatıyorum farkındayım ama hayatım böyle.. değişik bişeyler olmayınca ben de değişik bişeyler yazamıyorum tabi..
tiyatro sonunda herkese gösterildi ve hazirana kadar bi daha gösteri yapılmıycak.. bu iyi haber sevinin xD çok yorulmuştuk çünkü artık xD
bi de bugün şunu farkettim sürekli kendinden bahseden insanları hiç sevmiyorum..
olur ya böyle hep ben yaptım, ben söyledim, ben şöyleyim, ben böyleyim.. allah belanı versin diyesim geliyo..
saçma yani bırakıcaksın ki insanlar seni övsün.. eğer düşündüğün kadar iyiysen zaten bunu onlarda söyliceklerdir, söylemiyolarsa zaten sandığın kadar iyi değilsin demektir yani..
vallahi hayret ediyorum yaa.. bazı insanlarda sen, o, siz, onlar yok.. biz zaten yok.. tamamen ben üstüne kurulmuş hayatları..
beni seviyolar, sizi değil..
ben başarılıyım, biz değil..
bana söyledi, size ya da bize değil..
bi de bunun bi üst modeli var.. o da şöyle oluyo başkalarını bu davranışları yüzünden yerden yere vuruyolar ama aslında kendileri de bu hareketleri fazla fazla yapıyolar..
saçma :/
nerden çıktı bushu kime kızdın demeyin geldi öyle aklıma siz de sinir olmuyo musunuz??




haa bi de uykusuzun sitesi açılmış.. uykusuzlar bölümünden umut sarıkaya'nın sayfasına bakmanızı tavsiye ediyorum.. kendisinin vesikalık fotoğrafını görmek isteyebileceğinizi düşünüyorum.. ya da niye bu kadar kastım ki direk link veriyim xD

0 küçük şişe sallanıyor: