A hole on the toilet wall: amaçsız

Sayfalar

oh my çok çılgın!

25 Haziran 2008 Çarşamba

amaçsız

eveet merhabalaaar..
şu sıralar pek ortalarda yokum farkındayım..
bunun sebebi günün çoğunluğunu uyuyarak ya da yemek yiyerek geçirmem..
bilgisayara oturmam gece 2-3 ü buluyo..
hbu arada benm pc yine format yedi..
2008 yılındaki 11. format bu hadi hayırlısı rekora koşuyoruz xD
bi de hattım sonunda açıldı.. zaten bugünde açtırmasaydım altı aydır kontür yüklememekten tamamen iptal olucaktı.. tekrar cepten ulaşılabilir durumdayım xD
ee nasılsınız??
anlatıcak bişey bulamıyorum kaldım öyle mal gibi ekranın karşısında..
zaten canım sıkılıyo.. şarkıları filan atmadım daha bilgisayara..
bi de bana yine office lazım yaa..
varsa allah rızası için xD xD 2003 tercihimdir yenilerden anlamıyorum ama tabi onlardan varsa da yok o zaman kalsın demem..

0 küçük şişe sallanıyor: