A hole on the toilet wall: bir anne çikolata uğruna neler yapabilir??

Sayfalar

oh my çok çılgın!

12 Haziran 2008 Perşembe

bir anne çikolata uğruna neler yapabilir??

efenim benim annem pek çok şey yapabilir..
ingilizce konuşmaya çalışabilir, para teklif edebilir, tehdit edebilir..

mekan: salon
saat: 5 suları

ben üçlü koltukta annem ikili koltukta uzanmak suretiyle tv karşısında pinekliyoruz..

annem: büşra (evet büşra diyo annem xD) hadi bi çikolata al da gel..
ben: yaa anne ama bak şimdi üstümü giycem falan filan yorma beni başka zaman yersin çikolata..
annem: ama nolur hadi yaa kırma beni..
ben: yaa anne ama yaa..
annem: hadi go tu dı markıt and bay.. bay e çaklıt end a biskuit..
ben: ahah aksana bak pkuah..
annem: kam on.. bay e çaklıt piliiz.
ben: yaa anne..
annem: kam on.. stend ap.. or ay stend up and..
ben: ee gelmiyo dimi devamı ahah... xD
annem: end, end.. yaaa hadi kızım be hadi bak hem akşam duşa girersin bak..

(şimdi burayı açıklamak gerek ben hergün banyoya giriyorum diye kızıyo hergün hergün banyo mu olur diye.. bu da bi nevi rüşvet..)

ben: ee gircem zaten..
annem: bak yarın son gün kesin bi yerlere gidersin para vermem valla 5 milyon veririm hiçbi şey yapamazsın sen bilirsin.. (bakın bi çikolata için ne kadar da çirkefleşti xD)
ben: ouff yaa ouff anne yaa tamam ver para gidiyim hadi..
annem: nutella al, ondan seviyorum ben.. bak çay da demliycem çabuk ol..


böyle işte xD

1 küçük şişe sallanıyor:

Adsız dedi ki...

asiye teyze' ye saygılarımı sunuyorum. kıçını yerden kaldırtmış :O
=D