A hole on the toilet wall: bir delinin amcası

Sayfalar

oh my çok çılgın!

12 Haziran 2008 Perşembe

bir delinin amcası

yaklaşık üç günden beri sol üst köşesi çıkmış bir vaziyette duran spongebob posterimi yine yapıtırmadım.. çok yüksekte, aramızda kocaman bi monitör var ve fena halde üşeniyorum..

cumartesi günü önümüzdeki sene dersanede hangi sınıfta olacağımızınn belirleniceği sınav var.. kelime çalışmam lazım, matematiğe bakmam lazım.. ama canım hiç istemiyo.. muhtemelen yarın akşama kadar sürekli erteleyip durucam ve sınava hiçbi şeye bakmadan giricem..


bi de size tavsiyem marketlerdeki kızlarla fazla yüz göz olmayın.. sabah markete gittim, ekmek, peynir ve sigara alıcam.. kasada kıza söyledim işte şundan diye ve allah kahretsin ki kız beni tanıyo.. doğal olarak yaşımın tutmadığını da biliyo.. kandıramadım tabii.. diyorum babama alıyorum biliyosun.. biliyorum ama veremem diye tutturdu.. kovarlar beni diyo.. nerden bilicekler alıp gidicem işte..

0 küçük şişe sallanıyor: