A hole on the toilet wall: dilşut'a blog xD

Sayfalar

oh my çok çılgın!

3 Haziran 2008 Salı

dilşut'a blog xD

bugün dilşut'un doğum günüüü xD
tekrar kutlu aolsun dilşut.. bütün güm kutlamayarak seni üzdüğümüzün yerine tekrar söyliyim dedim..
efenim biz bugün arkadaşı kutlamadık çünkü evinde süpriz olucaktı ama nası bozuldu nası bozuldu anlatamam..
üzüldük biz de gerçi yazık kıza çok kötü 0ldu diye ama eve gelince daha çok mutlu olsun diye tuttuk kendimizi..
gerçi yine iyi dayandı ben olsam kutlasanıza beni be diye hır çıkartırdım..
terbiyeli insanın hali başka mı oluyo nedir xD
kutlu olsun dilşuuut xD



benimde doğum günümü kutlasanıza yaa xD

1 küçük şişe sallanıyor:

dilşad dedi ki...

evvet öncellikle beni çok sinirlendirdiğinizi belirtmek istiorum hani hediyeyi geçtim bi kutlayın dimi:D Hem bi insan neden her dk beraber olduğu bi kişinn doum gününü kutlamaz ki:D Neyse sonunda her şey ortaya çıktı vee ertuğrulun erken davranıp süpriiiz die bağrışıyla günün keyifli yanı başladıı:D Her şey için teşekkür ederim arkadaşlarım sizi sevioorum:)