A hole on the toilet wall: düğün

Sayfalar

oh my çok çılgın!

29 Haziran 2008 Pazar

düğün

düşününce düğün olayının çok gerzekçe olduğunu farkettim..
şöyleki bi kısmı kendi isteğinle sık sık buluştuğun, diğer kısmı senede 2 kere bile görmediğin insanlar bi araya geliyolar evliliğini kutlamak için,
ikinci kısım insanlar aslında umrunda değil ama ayıp olmasın diye çağırıyosun belki de takı için o kadarını bilemicem hiç evlenmedim..
herneyse her taraf yılda bi kere fön çektiren anneler ve onların parlak süslü büyük beden kıyafetleriyle dolu..
sanki diğer insanlar normal hallerini bilmiyomuş gibi bi havalar bi sözde asalet akıyo herkesin üstünden..
sonra düğün başlıyo bu kuul insanlar o çok şık kıyafetleriyle halay çekmeye, aptal aptal zıplamaya, şuh kahkahalar atmaya başlıyolar..
çok embesil bi görüntü bence.. cidden..
saçları topuz ama haydi çifte telliye modunda onu bunu kolundan çekiştiriyo..
niye hepsi öyle olmak zorunda değil ki demeyin..
düğünlerin hepsi aşağı yukarı böyle olur..
en azından bi tane "fırlama" yenge atar ortaya kendini..

1 küçük şişe sallanıyor:

Adsız dedi ki...

tüm ruhumla,kalbimle,fikrimle,her bişiyimle destekliyorum!!
bu olayı ilk kez sorgulamam için bi halayda 15ten fazla tur atmam gerekti ama başardım..o noktada tek fikir şu:abi evlenenlerle tek kelime etmişliğim yok,dünyanın şu noktasında şu saatte ben tam olarak ne yapıyorum,niye bu insanlar için harala gürele dönüyorum 5 metrekarelik bi alanda,zorum ne?!
..hele bi tane halay başı teyze vardı ki duraklamalarda hafif boynunu kırıp sonra ceylan gibi hoplayarak sekerek devam eden..o çok etkili oldu saolsun.