A hole on the toilet wall: the forgotten

Sayfalar

oh my çok çılgın!

17 Haziran 2008 Salı

the forgotten

the forgotten'ı izledim az önce..
daha önceden yarısında bıraktım sanıyodum ama izleyince farkettim ki gayet sonuna kadar izlemişim.. evet bu mallığı sık sık yapıyorum izlediğim filmleri izlediğimi unutup gerzek gibi tekrar izliyorum..
herneyse bahsedicem filmden..
öncelikle filmi çok beğendim diyemicem..
aslında fikir şahane.. kadının çocuğu var, ölüyo ama kadından başka kimse çocuğu hatırlamıyo..
süper bi fikir bence..
ama böyle bi fikri uzaylılara bağlayıp heba etmişler bence..
çok daha şaşırtıcı ve güzel bişeyler olabilirdi..
ne mesela demeyin bi cevap veremem ama ben senaryo yazarı diilim sonuçta..
ayrıca filmin hiç bi sürükleyiciliği de yok..
ne geriyo ne korkutuyo dram izliyo gibi izliyosun böyle..
bu sebepten olmamış diyorum..
kendisine 6/10 veriyorum.. ee çok verdin demeyin benim filmler konusunda notum boldur, kolay kolay bi filme ıyy çok kötü filan demem ki bu da zaten "ıyy çok kötü bi film" değil..
ayrıca asıl adam çok tatlıydı bu altıda kendisinin de payı var..


not: imdb'yi açtım oy vermek için az önce.. meğer ilk izlediğimde de oy vermişim.. ve o zaman da 6 vermişim.. nası bi tutarlılıksa artık..

0 küçük şişe sallanıyor: