A hole on the toilet wall: izliyorum..

Sayfalar

oh my çok çılgın!

18 Haziran 2008 Çarşamba

izliyorum..

sabahtan beri sürekli, ısrarla ve azimle bişeyler izliyorum..
az önce sırf o ferhunde'nin dayak yeme sahnsi görebilmek için yaprak dökümünü izledim.. meğer en son sahneymiş onda da bişey olmadı..
zaten ben ordaki en normal insanın ferhunde olduğunu düşünüyorum..
kıza boşu boşuna o kadar laf söylüyolar..
yok efendim kocasını aldatmış..
ulan o da koca olsaymış adam gibi.. elli kere bastı sedefle ısrarla yine beraber geziyolar ediyolar uzak dur işte be adam kıskanıyo kadın.. sürekli basılıyosun..
ayriyetten bütün bunlara ilave olarak hapse girdin.. bre gerizekalı!! kız sana elli kere demedi mi kumar oynama, bak büyük oynuyosun bu adamlarla oynama diye uyarmadı mı?? kızmadı mı sana bankada o hesaplarla uğraşıyosun diye??
hayır sonrada ferhundeye para yetiştirmek içib hapse girmiş ulan ölün hepiniz be..
bu kadar uyuz insanın bi araya toplandığı bi aile olamaz.. tiksiniyorum hepsinden..
hele ali rıza var ya.. iddia ediyorum o adam yüzünden yoldan çıktı bütün o çocuklar..

herneyse dağıttım konuyu..
ne diyodum sürekli bişeyler izliyorum..
birazdan çok güzel hareketler bunlar başlicak..
ondan sonra how i met your mother izlicem..
evet 20.30 dakini kaçırdım hem de şöyle kaçırdım..
tam izlicem annem git un al haşhaşlı ekmek yapıyım dedi..
bende olmaz anne dizim başlıyo dedim..
geçtim tv karşısına aldım elşme kumandayı tam tuşa bastım evdeki bütün elektronik aletler durdu..
hasss.. (bakma öyle "an" şeklinde bitiyo.. tamamlayınca hasan olucaktı..)
ouff diyerek en azından napiim kaçtı bari un alıyım diyorum..
giyiniyorum çıkıyorum dışarı çekiyorum kapıyı aradaki ışık yanıyo..
evet elektrikler geri gelmiş..
çok istiyorum geri dönmek ama olmaz artık sevindirdim kadıncağızı bu kadar pislik yapamam..
el mecbur markete, geri döndüğümde zaten yarısı bitmiş..

neyse hadi gidiyorum hadi kalın sağlıcakla..
ancak gitmeden önce susan bu sözüm sana maynard bence gayet karizmatik bi isim niye o kadar karşı çıktın başta anlamadım yaani..

0 küçük şişe sallanıyor: