A hole on the toilet wall: karne günüü..

Sayfalar

oh my çok çılgın!

13 Haziran 2008 Cuma

karne günüü..

aldık karneleri.. öncelikle evet karnem oldukça iyi bu sebeple mutluyum..
hiç beklemiyodum ancak takdir bile aldım evet..
aslında ayrıntılı olarak anlatmak isterdim bugünü ama o kadar yorgunum ki hiç halim yok..
işte kadıköye gittik balık ekmek yedik falan filan..
dönüşte telefonum dış aramaya kapalı olduğundan dedim arıyım annemi merak filan eder ulaşamaz - gerçi pek sık görülmez annemin beni aradığı ama neyse..
dedi ben de ordayım iyi dedim beraber dönelim eve..
otobüste şeyma'yla karşılaştık..
güzelleşmiş baya maşallah xD
annem de amma hanım hanımcık kız dedi..
ardından sizin gibi zibidi değil dedi..
annee dedim
olsun sizi de öyle seviyorum ben dedi xD
bu siz kavramı içine özellikle damla ve gizem hanım da giriyo söyliyim dedim..
sonra eve girerken annem bu hafta loto bize çıksa dedi.. hayal kuruyo ve şu cümleyi kurdu:
"merkürün gerilemesi bitince bi ev alırız.."
"hö!! nası yani??"
"öyle merkür gerilerken ev filan alınmazmış.."
"çok kadın programı izlemeye başladın galiba.."
"ne biliyim sabah televizyonda öyle diyodu kadının biri.."

merkür dedi yaa xD

0 küçük şişe sallanıyor: