A hole on the toilet wall: keyfimin orta yerine..

Sayfalar

oh my çok çılgın!

9 Haziran 2008 Pazartesi

keyfimin orta yerine..

Million Dollar Baby'yi izledim..
evet bi kaç yıl geç oldu farkındayım..
şimdiye kadar pek çok izleme şansım olmuş olsa da her seferinde öküzlük yapıp neyse yaa sonra izlerim demiştim..
harbiden hayvanlık yapmışım..
çok güzel bi filmmiş xD

neyse efendim..
annem sayesinde uzun bi süre kiraz yiyemicem..
şöyle ki dün babam milyonlarca kilo kirazla eve geldi..
bende o zamandan beri lüp lüp götürüyorum tabii ki de kirazları..
bu sabah tv karşısında, ankaralı turgutu mu fatih üreki mi seçeceğime karar vermek gibi zor bi işin tam ortasında bi yandan kirazları löpür löpür yemek durumundayken annem geldi ve "deden o kirazları kendi toplamış bahçe kirazı onlar aç da ye içinde kurt olabilir" dedi..
o an baktım gözlerine "yaa.." diyebildim sadece zihnimdeyse "ulan kadın dünden beri yiyorum niey söylüyosuuuuuunn !!!" şeklinde çığlıklar yükseliyo..
herneyse açtım ve içinden mini minnacık bi kurtçuk çıktı..
kirazı attım, "anne al şu tabağı" diye bağırdım..
o andan beri mutfağa gdip gelip kirazlara bakıyorum..
yiyesim var, ancak tekrar bi kurtçukla karşılaşmayı kaldırabilir miyim onu bilmiyorum..
hayır söylemese şu an çok mutlu olabilirdim..
löpür löpür yemeye devam edebilirdim kirazları..
ama artık çok geç :/


bu arada fatih ürek'i seçtim..
diğer seçeneğin ankaralı turgut olduğunu göz önüne alırsak bence doğru bi seçim oldu xD

0 küçük şişe sallanıyor: