A hole on the toilet wall: ömrümden beş yıl gitti şu an..

Sayfalar

oh my çok çılgın!

27 Haziran 2008 Cuma

ömrümden beş yıl gitti şu an..

efenim saat 4 bilmem kaç, annem koltukta sızmış,
tv açık sesi kapalı beni ara reklamları dönüyo,
ışıklar kapalı - hayır karanlıktan da korkuyorum bi de-
arkamdaki balkon kapısı açık,
perde rüzgarla birlikte vuhuu diye uçuşmalarda..
ben de bu sırada hpcafe'de forum kuşu modundayım..
ortalık sessiz..
sonra bi anda bi ses, ince gibi tiz gibi ama değil,
arkadan arkadan geliyo..
hafiften çığlık gibi bişey..
tam anlamıyla ödüm koptu.
balkondan geliyo sandım..
meğer müzik açıkmış, hani olur ya şarkının sonunda baya uzun boşluk vardır,
müzik dinlediğini bile unutur insan o aralarda..
onlardanmış işte..
ama cidden fena tırstım.

0 küçük şişe sallanıyor: