A hole on the toilet wall: tivi

Sayfalar

oh my çok çılgın!

22 Haziran 2008 Pazar

tivi

"uu bu akşam şiddet dolu olcak annee.. funny games'in ilk çevrimini yayınlıycaklar kaç gündür bekliyorum.."
evet bunları söyledikten yaklaşık 1 saat sonra uyuyaklamışım.. saat 9.20 gibi bacağıma dolanmış pikeden kurtulamayarak uyandım..
kalktım salona gittim kendime baktım saçların üstüne yattığım kısımları düzleşmiş, geri kalan kısımları kıvırcıklanma konusunda kendini aşmış, almış götürmü vaziyette.. burnum desem sanki çok küçükmiş gibi utanmadan şişmiş, yaklaşık üç katı büyüklüğüne ulaşmış..
herneyse tabi bu manzara üstüne "mal gibiyim.." diye düşündüm..
salona gittim tv'yi açtım.. bi yandan da "ulan kaçırdım fuuny games'i" diye geçiriyorum içimden..
bi baktım smallville.. teletexi açtım (evet ben bu devirde hala teletex kullananlardanım) aa bugün değilmiş ki zaten dedim.. sevindim..
iyi bari smallville izliyim o zaman dedim..
bu süper kahramanlardaki kafeste dövüşme hevesini anlayamıyorum..
herneyse Titan izimli bi elemanla dövüştüler..
çok fena dövüştüler ama varya harikaydı..
sonra da geldim yazıyorum işte..demezler mi adama "mal mısın ne anlatıyosun?? sanki bişey yapmışta anlatıyo.." ardından "hımmss" şeklinde bi ses çıkartıp devirmezler mi gözlerini??
neyse kaçtım.

0 küçük şişe sallanıyor: