A hole on the toilet wall: şu an karşımda yüzüme şaşkın şakın bakan kocaman sarı bi çiçek var..

Sayfalar

oh my çok çılgın!

10 Haziran 2008 Salı

şu an karşımda yüzüme şaşkın şakın bakan kocaman sarı bi çiçek var..

deli gibi yoruldum ayaklarım mahvolmuş durumda..
sabah okula gittim üç gün evde oturmaktan iyice gerizekalıya dönmüş vaziyetteydim çünkü..
kimsesiz çocukların okuma bayramını izledik, sercanlar filan da çaldı..
bu sırada ben de fotoğraf makinası öğrendim..
şöyleki hasan hocanın makinasını aldım sercanların fotoğraını çekerek baya bi karıştırdım..
manuel öğreniyorum hemde hehöyt..
ışık ayarlamayı öğrendim, o kademeli şeysi de öğrendim..
bi fotoğraf makinem olsa çok güzel olucak da neyse.. xD
herneyse eve geldim karşı komşu elmas teyze geldi para tutuşturdu elime dedi annene bişey al..
dedim ne alaka??
annen bana bi şey yaptı -iyilik olduğunu düşünüyorum xD- ona dedim sana bişey alıyım kabul etmedi sen al ver benim para verdiğimi söyleme..
eki ökö ukhu filan dedim aldım mecburen parayı..
ulan ben bu paraya kadına ne alıyım diye düşünüyorum..
o sırada ecem aradı dedi benle prestige mall'a gel arkadaşıma hediye alıcam..
e hadi gidelim bakalım..
gittik yol boyunca kendisini de ben niye kız gibi olamıyorum diyerek yordum gezdik filan bayaa..
sonra d&r a girdik ben de dedim en iyisi ben bu kadına kitap alıyım..
kıyafet alamam çünkü ben beğenirim o beğenmez, bedenini bilmiyorum filan..
olasılıksızı aldım kendisine..
gerçi sanki daha çok kendime hediye almışım gibi oldu..
ama sürekli başımın etini yiyo kitap ver bana diye bence yerinde oldu..
henüz hediyesini vermedim serap ablalar geldi onların gidince vericem xD

böyle işte.. sizden naber??



edit: hee bi de necmettin hoca dilay'ı getirdi bugün yine okula.. nası tatlı bişey o yaa xD

0 küçük şişe sallanıyor: