A hole on the toilet wall: zulüm..

Sayfalar

oh my çok çılgın!

11 Haziran 2008 Çarşamba

zulüm..

allahım hafta içi hergün sabahın köründe başlayıp öğlene kadar süren seda sayan zulmüne neden kimse bi dur demiyo..
kadın resmen programda kocasının reklamını yapıyo, kendisini, yaptıklarını şunlarını bunlarını anlatıyo millet de bütün gün onu izliyo anlamıyorum valla anlamıyorum..
bi kaç gündür evdeyim her sabah şu tip görüntüler dönüyo seda sayan ve eşi (adını hatırlayamadım şimdi) bilmem ne konserinde şunlara yardım ediyolar, şurda şunu yaptılar, bunu yaptılar.. ulan dün bi tanesinde kadın konsere gitmiş millet enişte enişte diye bağırıyo kocası sahneye çıkıyo şarkı filan söylüyo.. yok böyle bi saçmalık.. bi zamanlar niaht doğan a da aynı şeyleri yapıyodu..

işkence gibi yaa.. hayır başka bişey de yok..
seçme hakkın yok her kanalda başka bi sabah programı..
el mahkum izliycen birini yani..

3 küçük şişe sallanıyor:

beysaa dedi ki...

aynen büş katılıyorum birileri bu duruma dur demeleiiii....!!! bu arada kocasının adı onur şan dı sanırım.. xD

Büşra Mutlu dedi ki...

heh doğru onurşan xD

Adsız dedi ki...

ben de şunu gördüm,arım balım peteğimdeydi..
normal böyle karşısındaki şarkıcıyla muhabbet ediyolar napıyosun nediyosun şeklinde:
-ya iyiyim işte geçen adanada konser verd...
*(son ses)adananın yolları taştannn sen çıkardınn beni beni baştaaaaaannn
[bu esnada arkada orkestra hazır derhal giriyolar müziğe,ordakiler de elleri havada oynamayı mı bekliyodu nedir direkt göbek atma modu]
nakarat biter hemen sonra bi doktora bağlanırlar zayıflama teknikleri için...