A hole on the toilet wall: annem

Sayfalar

oh my çok çılgın!

15 Ekim 2008 Çarşamba

annem

merhabalar merhabalar..
testlerden başımı kaldırıp geldim..
normal şartlarda yarın bitmiş olması gereken 14 testim daha var ama bu konuda daha fazla bişey yapamıcam son iki belki üç saatimi mateatik çözerek geçirdim iyice beynim bulanmış vaziyette..
herneyse bugün okul çıkışı beyza, didi, yeşim hoca, ben taksim 'e gittik..
bu sahaflar filan gelmişler kitap mitap bakalım diye..
şimdi ben özellikle didiyle gezdiğimizde hep "annem beni niye aramıyo merak etmiyo mu bu kadın beni" diyorum..
çünkü mehtap teyze sağolsun yarım saatte bi "nassın yavrucum" baabında arıyo hal hatır soruyo didiyle bi sevgi yumarcığı oluyolar...
ki halbuki annem beni sık sık arasa sinirlenirim niye arıyo bu kadın diye ama onları öyle görünce canım çekiyo..
herneyse ben taksime gideceğimizi anneme haber veremedim çünkü telefonu kapanmış..
ev telefonunu bilmiyorum ve emre'nin numarasını da kaydetmemişim..
dolayısıyla istediysem de olmadı..
bekliyorum ama merak edicek arıycak bu kadın beni diye..
aramıyo..
dedim 7 den sonra arar niye eve gelmedi bu kız diye yok..
ulan diyorum eve gitmesek haberi olmicak..
uyuz oldum merak et be kadın merak et..!!
eve gittim gayet normal "haa sen mi geldin hoşgeldin" dedi..
sorsana nerdeyim kaç saat oldu okul kapanalı!!!
sonrasında gerçeği su yüzüne çıkaran cümle:
"ee dersane nası geçti?"
meğer beni dersanede sanıyomuş ondan merak etmemiş..
yoksa seviyo beni annem cidden bak xD xD

0 küçük şişe sallanıyor: