A hole on the toilet wall: dalii

Sayfalar

oh my çok çılgın!

4 Ekim 2008 Cumartesi

dalii

hallo!!
geldim bu kez cidden geldim..
internet bağlantısı sorunu çözülmüş vaziyette..
pc'im leyla abla tarafından alınıp geri getirilmediği için şimdilik emre beye yalvarmak suretiyle geliyorum buraya ama büyük bi sorun değil..
herneyseee.
ben bugün dali gördüm..
merveler bize geldiler ve iki gündür geziyoruz..
bugün de dali'ye gitttik..
memnun kaldığımı söyliyebilirim..
gerçi en sonunda - saatlerdir ayakta durmaktan bacaklarım belim her tarafım ağrıyodu- "amaaan yaa hep aynı şeyler.. çevirip çevirip kullanmış.. ele garip şeyler yapan karıncalar, kuğu, saat, çello .. yeter beeah.." şeklinde ufak çaplı bi isyan durumları oldu ama cidden ölmek üzereydim yorgunluktan..
bi de bi grup kızla birbirimize gircektik nerdeyse..
insanlar kendilerini o kadar çok önemsiyolar ki şaşırıp kalıyorum..
gizemi'in biraz yüksek sesle söylediği şeyi yanlış anladılar hadi tamam..
ama ondan sonra ne söylesek üstlerine alınıyolar..
halbuki umrumuzda değilsiniz sizle mi uğraşcaz mal mal sinir oldum..
neyse bu kadar..
ayrıca gala da bi halta benzemiyo neyime o kadar ilham perisi olmuş anlamadım..

0 küçük şişe sallanıyor: