A hole on the toilet wall: kestirdiiim..

Sayfalar

oh my çok çılgın!

8 Ekim 2008 Çarşamba

kestirdiiim..

saçlarımı kestirdim..
ama kısa kestirmedim böyle önde perçem mi ne deniyo ondan var..
ve şu an saçlarım düz..
çok garip geldi düz saç beni fazla ciddi gösteriyo..
herneyse kuaförüm -abdullah- tam bi kuafördü..
muhabbeti harikaydı bayıldım..
bazen bu kuaförleri konuşma yeteneklerine göre mi seçiyolar acaba diye düşünüyorum..
o zaman selmaya teşekkürler..
inşallah güzel olmuştur saçlarım çok para verdim laaan..

3 küçük şişe sallanıyor:

Adsız dedi ki...

aa hani kısa kestircektn ne çabuk vazgeçtn be neyse yrın görürüz artık.

Adsız dedi ki...

harbi tam bir kuafördü ya, saçma salak konuşuyo ama dinletiyo falan =D

Büşra Mutlu dedi ki...

kestirmedim işte napiyim xD
cidden yaa gerçek bi kuafördü xD