A hole on the toilet wall: parçaladım..

Sayfalar

oh my çok çılgın!

7 Ekim 2008 Salı

parçaladım..

bugün resmen dizimi parçaladım..
okuldaki insanlar zaten biliyolar ama bilmeyenler için şöyle bi anlatıyım..
sabah derse giriyodum damla beni öpmeden gitme dedi..
damlayı öpmeye giderken iki küçük basamaktan zıpladım
önce gayet isabetli bi şekilde ayaklarımın üstüne indim ancak çantam dengemi kaybetmeme sebep oldu ve usulca dizlerimin üstüne yapıştım..
sonuç olarak çorabımda iki kocaman delik açıldı dizlerim soyuldu vs.
herneyse kantinde çorap bulamayınca bütün gün öyle gezdim ki benim için hiç de sorun diildi yani benim kadar sık olmasa da her insan düşer..
ama sanıyorum ki başka insanlar için sorun..
ilk olarak son ders hasibe hoca çorabıma bakıp, "sabahtan beri böyle mi geziyosun çok çirkin görünüyo.." dedi
"hocam kantinde çorap bulamadım" diyince
"çok çirkin görünüyo ben olsam sınıftan çıkmam böyle" dedi..
eve dönerken 6545647 insan önce dizime sonra suratıma mal mal baktı..
ki bunların bi kısmı cidden ne olduğunu anlamamış gibi bakıyolardı.
hele bitanesi öyle dehşetle baktı ki gülmemek için kendimi zor tuttum..
sonra iki andavallı "ahaha yırtmış wohahauhauauh" şeklinde sesler çıkardılar
ve eve geldim annem bana gerizekalı muamelesi yaptı..
hayır her insan düşer bu kadar abartmaya gerek yok bence..

2 küçük şişe sallanıyor:

Adsız dedi ki...

her insan derken :)

Büşra Mutlu dedi ki...

evet düşer her insan.. xD