A hole on the toilet wall: hayal kırıklığımsı

Sayfalar

oh my çok çılgın!

29 Kasım 2008 Cumartesi

hayal kırıklığımsı

off sanırım filmi beyenmiycem yaa..
o kadar beklediğime deysin istiyorum
okuduğum şeyi aynen ekranda görmek istiyorum..
ilk defa bi aşk filmini gerçekten izlemek ve beğenmek istiyorum..
çok şey mi istiyorum??
filmi izleyen insanlar genelde beğenmemişler..
ki aslında normalde bu benim için bi kriter değil çünkü ben kolay beğenen bi insanım..
ve kendimi twilight'a ne kadar kaptırdığımı da biliyosunuz..
ama kitaptaki o aşktır, şudur budur olmamaış diyolar filmde..
üzüldüm :/

2 küçük şişe sallanıyor:

dilsad dedi ki...

büş çok sıkıldım çok sıkıldım.

**bushu** dedi ki...

ben de çok sıkıldım bebitom napiyim elimden bişiy gelmiyo..
midnight sun'ı okusana..