A hole on the toilet wall: kanyon - memo - eclipse

Sayfalar

oh my çok çılgın!

16 Kasım 2008 Pazar

kanyon - memo - eclipse

hehyt bebitolar..
ben geldim..
dün yoktum bi takım akislikler yüzünden gelememiştim..
herneyse anlatıyım bu iki günde neler oldu..
dün eclipse'i almak üzere kanyon'a gittik..
ve evet artık ben de bir eclipse okuyucusuyum..
ilk defa kanyona gittim..
şekli şemali güzel de baya soğuktu xD xD
bi de insanları filan bi garipti..
sanki istanbul'da değil de newport beach'de filanmış gibi..
kendimi pek ait hissedemedim oraya..
herneyse..
remzi kitabevi ve d&r harika bu arada..
zaten bi onlara bi burger king'e girip geri döndük
o kadar büyük ki anca onları gezebildik..
bu arada vatan burger gibisi yok yaa..
kanyon manyon millete bayat ekmek yediriyolar resmen..
ya da kanyonun asıl hedef kitlesi harvey nichols'da yediği için bizim gibi "züğürt" bir diğer deyişle "öğrenci" kesimini pek de umuramıyolar..
bi de kimi gördüm dersiniz..
memo'yu..
memo tembelçizer olan memo'yu..
seldoş'la karşılıklı yemek yiyiolardı biz de yanlarından geçmek suretiyle burger'a ilerliyoduk..
yemeğinden kafasını kaldırdı
dönüp,
"bak memo ben de bi uykusuz okuruyum ve seni gayet iyi tanıyorum ama aynı zamanda yemek yerken rahatsız etmiycek kadar da kibarım" mesajlı bi bakış atıp geçtim..
bu arada seldoş güzelmiş yaa xD xD
bu kadar işte bugün bişey olmadı zaten..
nerdeyse dersanede sıkıntıdan ölücektim ama o sayılmaz her hafta yaşıyorum nerdeyse bunu..
hoşçakalın o zaman xD

0 küçük şişe sallanıyor: